Digital løsning. Med den nye digitale løsningen Ad Voca frigjøres behandlere for mye usynlig arbeid, og kan heller bruke tiden sammen med den enkelte pasient. (Foto: Erlend Haddeland, Media Sør)
Ja, det er oss som sender deg en SMS
Før du kommer på et opphold på Sørlandets rehabiliteringssenter, får du en SMS for å fylle ut skjema i Ad Voca.
Før du kommer på et opphold på Sørlandets rehabiliteringssenter, får du en SMS for å fylle ut skjema i Ad Voca.
Flere har sendt oss henvendelser om SMS-en de har mottatt før opphold hos oss, fra avsenderen «Sørlandets». Derfor sier vi det som vi pleier å si på telefon eller e-post:
Det er vi som er avsender, og det er helt trygt å klikke på linken i SMS-en.
En bedre pasientopplevelse
Bakgrunnen for SMS-en er følgende:
Sørlandets rehabiliteringssenter har tatt i bruk nye digitale løsninger for å gjøre opplevelsen din som pasient enda bedre.
I prosjektet «Fremtidens Rehabilitering» har Sørlandets Rehabiliteringssenter sammen med Carasent Norge AS utviklet praktiske løsninger for pasient og behandlere.
Carasent Norge AS har gjennom pasientportalen Ad Voca og journalsystemet Ad Curis utviklet en kommunikasjonsportal der vi kan ha interaksjon med deg som pasient både før, under og etter rehabiliteringsoppholdet.
– Ad Voca er en ekstra trygghet for ansatte og pasienter, der vi får gjort kartleggingen digitalt, sier Hildegunn Vik Risnes, enhetsleder ved Sørlandets rehabiliteringssenter.
All informasjon er integrert direkte i journalsystemet, ikke gjennom et eksternt kommunikasjonssystem som blir liggende på utsiden av journalsystemet.
Før du kommer på et opphold på Sørlandets rehabiliteringssenter, får du en SMS for å fylle ut skjema i Ad Voca.
Flere har sendt oss henvendelser om SMS-en de har mottatt før opphold hos oss, fra avsenderen «Sørlandets». Derfor sier vi det som vi pleier å si på telefon eller e-post:
Det er vi som er avsender, og det er helt trygt å klikke på linken i SMS-en.
En bedre pasientopplevelse
Bakgrunnen for SMS-en er følgende:
Sørlandets rehabiliteringssenter har tatt i bruk nye digitale løsninger for å gjøre opplevelsen din som pasient enda bedre.
I prosjektet «Fremtidens Rehabilitering» har Sørlandets Rehabiliteringssenter sammen med Carasent Norge AS utviklet praktiske løsninger for pasient og behandlere.
Carasent Norge AS har gjennom pasientportalen Ad Voca og journalsystemet Ad Curis utviklet en kommunikasjonsportal der vi kan ha interaksjon med deg som pasient både før, under og etter rehabiliteringsoppholdet.
– Ad Voca er en ekstra trygghet for ansatte og pasienter, der vi får gjort kartleggingen digitalt, sier Hildegunn Vik Risnes, enhetsleder ved Sørlandets rehabiliteringssenter.
All informasjon er integrert direkte i journalsystemet, ikke gjennom et eksternt kommunikasjonssystem som blir liggende på utsiden av journalsystemet.